Bali2016.reismee.nl

Dag 8: rustig dagje aan het zwembad en op de wc....

Vandaag wederom een rustig dagje met na het ontbijt tot twaalf uur bakken aan het zwembad. Er liggen ineens bijna geen handdoeken meer op de ligbedjes. In ieder geval niet meer van die Hollanders,haha. Om twaalf uur laten Anita en ik ons nog eens masseren en daarna willen we een strand wandeling maken en nog even de stad in.

Als we na een omweg op het strand staan, zegt Anita dat het eigenlijk wel heel erg borrelt in haar maag. Daarnaast zeggen we beiden toch wel weer moe te zijn, het warme weer maakt je erg loom en moe, zijn we wel achter gekomen. Dus terug naar het hotel en lekker weer in de zon aan het zwembad. Rond een uur of twee besluiten we wat te gaan eten en dat doen we aan het grote zwembad waar we nog niet aan gelegen hebben en in gezwommen.

Rond zes uur gaan we weer de stad in en kopen nog wat spulletjes. Ze beginnen altijd met 250.000 roepies, maar als 100.000 zegt en gewoon weg loopt krijg je het voor die prijs. Anita wordt er steeds beter in en ik geef haar groot gelijk, want deze mensen doen alles om geld uit je zak te lullen. Gewoon brutaal zijn, dat zijn zij ook. En ze verdienen altijd aan je hoor.

We zien al vrij snel een echt Balinees eettentje en daar eten we heerlijk. Voor het eerst zie ik ook rissoles en loempia's. Maar dan heb ik al besteld. We eten voor 100.000 rp (zeven euro)met drank. En het was nog lekker ook. Hierna wandelen we door echt hele kleine achteraf straatje en zijn eigenlijk de weg kwijt. Maar na even doorlopen komen we snel weer op bekent terrein. We gaan nog even het strand op om te kijken naar de vele bedrijvigheid van de strandverkopers en genieten beide van het weer en deze atmosfeer. Wat een goede zet is dit geweest, dit kunnen ze nooit meer van ons afpakken.

Morgen de laatste dag, om vier uur haalt Arya is op voor de laatste autorit hier in het mooie Bali.

Tiny

Zo is het dit hadden jullie ook wel verdiend wij wensen jullie nog wat gezellige uurtjes en een goede vlucht naar het koude Holland xx