Bali2016.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog Bali 2016!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Onze reis naar Bali begint voor mij met een knipbeurt bij een Turkse kapper en voor Anita met nog twee uurtjes werken. Om kwart over elf afgesproken met Rob en Marlies, die ons naar Schiphol brengen. We vliegen om kwart voor drie en we willen geen stress, dus op tijd naar het vliegveld.

Het inchecken is thuis al gebeurd, dus de koffer inleveren en door de douane. Ruimschoots op tijd zitten we al bij de Gate en ik verveel me geen moment. Met het mensen kijken tikt de tijd snel weg en voor we het weten zitten we in het vliegtuig. Daar maak ik snel nog even een whatsapp groep aan met de kinderen en app nog even met ze.
Om drie gaan we de lucht in richting Qatar, het is weer een mooi vliegtuig en de stewardessen zijn aardig en verzorgen je alsof je een oliesjeik bent, haha. Om kwart voor negen Nederlandse tijd komen we aan op AirPort Qatar. Daar is het weer even druk bij de controle en moeten we even zoeken naar de Gate. Omdat ons vluchtnummer niet op het bord verschijnt, vraagt Anita het even na bij iemand van het vliegveld. Hij stuurt ons naar Gate C7 en daar zit ik nu dit eerste stukje dus even te tikken.
Om 1:55mogen we weer boarden enom 2:55gaan we voor een lange tijd vliegen, totaal is het negen en een half uur. Laterzzzzz

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!